داروهای گیاهی مورد استفاده در بیماران مبتلا به دیالیز
نوشته شده توسط : Andy

داروهای گیاهی مورد استفاده در بیماران مبتلا به دیالیز

اگر نارسایی کلیه دارید، به احتمال زیاد به دیالیز نیاز خواهید داشت که یک روش جایگزین کلیه است که برای جایگزینی بخشی از عملکرد کلیه استفاده می شود. برخی از بیماران مبتلا به دیالیز از داروهای گیاهی سود می برند، اما فقط اگر نفرولوژی شما این را توصیه می کند. برای مشاوره خاص با دکتر کلیه آنلاین ما صحبت کنید!

گیاهان

Punar nava یا گاو چمن یک گیاه گلدار است که در سرتاسر هند، اقیانوس آرام و جنوب ایالات متحده رخ می دهد. این می تواند به عنوان یک دیورتیک استفاده شود که آب بیش از حد از بدن شما را کاهش می دهد. این گیاه نیز ادرار دردناک را کاهش می دهد.

وارون یا کاپر یکی دیگر از داروهای گیاهی عالی برای نارسایی کلیه است. این برای از بین بردن تورم (ادم) و مایع اضافی در بدن استفاده می شود.

از قرن ها تاکنون گیاه انگور یا گلبرگ (Tribulus terrestris) در طب سنتی چینی استفاده شده است. آن دارای برخی از خواص دیورتیک است که کمک به بهبود عملکرد کلیه. همچنین ثابت شده است که این گیاه به کاهش سطح فشار خون و کلسترول کمک کرد و همچنین بهبود گردش خون را کاهش داد. این به طور کلی سیستم کلی بدن انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

فیتوتراپی طبیعی چینی - پزشکی میکرو چینی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از داروهای نوآورانه است که در خارج استفاده می شود، بنابراین اثر جانبی بر بدن انسان ندارد.

برای بیماران مبتلا به دیالیز که این درمان را دریافت می کنند، می توانند بهبود قابل توجهی در عملکرد کلیه یا GFR داشته باشند، و سپس فرکانس دیالیز آنها کاهش می یابد. بعضی از افراد حتی از دیالیز در چارچوب این روش خلاص می شوند. اگر می خواهید بدانید که پرونده هایی که با این درمان اجتناب کرده یا از دیالیز خلاص شده اند، احساس رایگان کنید، پیامی را در زیر بخوانید. پس از آشنا شدن با این داستان های موفقیت آمیز، اعتماد بیشتری به پیروزی در مبارزه با نارسایی کلیه دارید!

اگر می خواهید یک لیست کامل از گیاهان استفاده شده توسط بیماران دیالیز دریافت کنید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید در Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: